tisdag 15 mars 2011

Fötter..

Vill du ha fina och fungerande fötter till sommaren?????Jag kan hjälpa dig, om du vill...Vi nordbor som går i varma skor en lång tid och inte får lufta våra fötter i den mån de behöver, kan få besvär...men vänta bara , här får du hjälp...Förslag: Häll ljumet vatten i ett fotbad och tillsätt ca 1 msk "Vital- Ped".( Alpnaering).doppa ned fötterna och njut! Låt verka i 15 min..Vital- Ped innehåller Dödahavssalt, essentiella oljor från kryddtimjan,eucalyptus, tall,lavendel och rosmarin, extrakt från bambu, björk och mentol...därefter kan du fila om så behövs....sedan smörjer du med (Alpnaerings foot cream...) , som håller fötterna mjuka och motverkar torrsprickor,den innehåller tea tree olja som motverkar svampangrepp och dålig lukt. Eller så tar du foot talc..som innehåller extrakt från bambu, islandslav, rosmarin, vitamin E, risgroddsolja, vetegroddsolja..mm.mm.Massera in Foot Talc på rengjorda fötter.Vid problem med svamp, förstärk cremen med ett par droppar Swissform Tea Tree oil..denna talc går omedelbart in i huden och kladdar inte...Allt detta är prövat hemma hos oss...min käre man han bara njuter.........Kontakta mig om du vill veta mera eller om du vill ha en demo "prova på"...tel : mob .070-5265789.
Jag demar också på ansiktsrengöring med alla dess fina Alpnaeringsprodukter.....kroppsvård, och sist men inte minst våra kära händer...hör av dig!!!Alla vill vi väl må bra...Kramar till dig min goa bloggläsare...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar