söndag 6 mars 2011

Mor och jag...

I kväll efter melodifestivalen började min man och jag titta på gamla foton...OO!!, vad mycket vi har att sortera. Nu bär det allt till att köpa fotoalbum och få lite ordning på alla lösa foton.. ...Jag hittade ett gammalt foto på mor och mig, som jag avfotograferade, tyckte det var så fint... Jag föddes 1942 i Kiruna... Här ser du min kära mor och mig.
Tord och jag satt i rumssoffan och drömde oss tillbaka i tiden...där var vi i Spanien...och där var vi i Turkiet...och där var vi i tornedalen... och titta där är barnen små...och våran hund Dixie...och våran katt Kålle ...OO !! så fina de var.
....Vi har haft en fin lördagkväll..och nu är det dags att krama kudden..med en stunds läsning eller korsordslösning..innan jag släpper in John blund..
Allt gott till dig kära bloggläsare.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Ja jag säger detsamma MYSIGT

    SvaraRadera
  2. Ja det är en mycket vacker bild av mor och mig....älskar min fina mor, som nu hunnit fylla 91 år.

    SvaraRadera