måndag 21 mars 2011

Fullmåne....

Hoppas ni alla mina vänner sov gott förra natten....vi hade nämligen fullmåne..och det sägs att våran måne var närmare jorden nu än någonsin förut. Jag går på mitt klot och ser hur mångubben sitter i månen och myser, jag tänker ..va bra att du finns och lyser , så att jag kan vandra på livets stig , om än det är vinter och kallt.
I kväll ser jag dig överallt min måne..du är gul och rund som en ost och ditt sken är något av magi...vet ej , men du är trolsk.
...sov gott alla på vårat fina klot..våran vackra pärla , som vi alla bör värna om. Varför så mycket strider och ovänskap???Låt jorden och människorna leva i vänskap och kärlek..
Detta var några djupare tankar från mig idag.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Mycket kloka tankar Barbro...tänk att få leva i en värld fylld av kärlek och harmoni <3 Ingela

    SvaraRadera
  2. Wow...jag lyckades skriva nåt på din blogg...huuurrraaaa <3

    SvaraRadera
  3. Tack goa Ingela. Vad kul att du kommenterade.

    SvaraRadera