måndag 21 mars 2011

Vårdagjämning

Hallå!!!! Nu ska alla som älskar den riktiga våren och sommaren andas ut, ....I dag är det vårdagjämning...hipp...hurra!!!!.. dagarna blir längre och ljusare dag för dag .. och solen värmer vårat lilla land allt mer... .snart kommer våra fina flyttfåglar från söderns varma länder till oss igen...och jag ska gå och titta på dem....och fotografera .
Just nu står jag i startgroppen för en visit till mor och far...åker i morgon tisdag och återkommer hem på fredag.
Jag tar inte med mig min laptop och därmed så blir det inget bloggande.
En god och fin fortsättning på denna vårvecka önskar jag er alla fina .
Nu är dag och natt lika långa och på Söndag ställer vi om klockan också till sommartid....
kan det bli bättre???..den bästa tid är nu..
kram till dig min fina bloggläsare..och tack för att du ville titta in till mig och ta del av mina tankar.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar