fredag 8 juli 2011

Grill time !!!!

Juni-Juli 2011 261 Juni-Juli 2011 262 I kväll har våran svärson Mathias varit grillmästare hos oss…..Jag hade marinerat en fläskfile`..han grillade den mycket omsorgsfullt…..jag lovar att den var supergod , mör och saftig….till barnen grillade vi parisare, som också smakade gott….

Juni-Juli 2011 061 Juni-Juli 2011 265 Juni-Juli 2011 264 Efter utebad och  grillmat med lite efterrätt var det lek med de nya bilarna som gällde….som pappa Mathias överraskade med.

Återigen en solig och varm dag…..tyvärr hade vi inte våran Caroline med oss i kväll, för hon hade feber och låg hemma ….Krya på dig söta lilla gumman ..vi älskar dig.

Tack snälla du som tittar in på min sida…jag önskar dig allt gott…det bästa. Jag bara myser i sommarvärmen, vattnar  och ansar i både växthus och min trädgård…..Blir sååå glad när de små kommer till mommo.

1 kommentar: