onsdag 27 juli 2011

Lek med kameran..

Juni-Juli 2011 357 Idag ville Wilmer låna mormors kamera och ta några bilder av morfar när han höll på att klippa gräsmattan…Jag hämtade kameran och här ser du resultatet…

Juni-Juli 2011 360 Juni-Juli 2011 362

Juni-Juli 2011 367 Juni-Juli 2011 378 Morfar blev så varm, så han måste torka sig……Wilmer ville även fotografera mormor..

Juni-Juli 2011 363 Juni-Juli 2011 366 ..Alla dessa foton har lilla Wilmer tagit….visst är de fina och visst är han en  duktig fotograf trots sin ringa ålder..….Återigen har vi haft en varm och fin sommardag..

God fortsättning i det fina vädret till dig, som tittar in på min blogg…Njut av denna underbara årstid….nu ska jag gå ut och plocka in lite jordgubbar. Det är bäst att ta hand om dem innan någon annan gör det. Jag upptäckte i gårkväll att jag hade en liten tjuv i jordgubbslandet….nämligen en igelkott.

1 kommentar:

  1. Jamen det ser man ju vem han brås på.....sin MOSTER så klart ;-)

    SvaraRadera