fredag 15 juli 2011

Torsdag eftermiddag…

Juni-Juli 2011 282 …På eftermiddagen då jag skulle hämta de små barnbarnen från lekis  var leken i full gång….Wilmer var glad att se mormor, som hämtade hem honom…och likaså lilla Melker…

Juni-Juli 2011 284 …En varm dag som denna smakade det gott med glass …..men vad håller morfar Tord på att göra???? Måste bara kolla!!!

Juni-Juli 2011 285  Vad är det?????? Morfar har lyft på en massa stenplattor framför ingången till vårat hus…..”Det är myrägg” säger mormor….kolla vad myrorna får bråttom….stackars myror….nu blir det oordning här!!!

Juni-Juli 2011 286 “Kolla mormor vem som satte sig på mitt finger!!!!” …en liten fjäril,jaa ,du ska vara väldigt rädd om den  och vara försiktig ,för vingarna är sååå sköra och tunna….”jaa “ svarade Wilmer.

Juni-Juli 2011 289Juni-Juli 2011 291 ..När mamma Caroline kom hem, så gjorde vi ett besök till lekparken…gung, gung!!!..roligt var det ..och det killade i magen…

Juni-Juli 2011 293 Kvällen avslutades med en god egenodlad sallad och benfria kotletter ………..Juni-Juli 2011 294Det var en del av mitt liv på landet…som jag njuter av varje dag………Nu ser jag emot en ny dag…

Hoppas dig detsamma min vän..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar