måndag 21 november 2011

Ljusaura…

Nov-11_thumb[1] Här en bild dagen innan operationen av Tord den 19-11 . Den 20-11 utfördes ögonoperationen i Luleå hos Koskelas ögonklinik…Han fick nya linser i bägge ögonen….och hur har det gått?????….Hur mår han???..Svar : I  dag den 21-11 mår han bra…först såg han en ljusaura runt alla lyktor, gatuljus , billyktor ja allt som lyste……….men nu håller det på att försvinna och lång seendet har redan förbättrats och när- seendet är på väg att bli bättre. Nu droppar jag läkande medel i hans ögon tre gånger per dag och håller tummarna på att hans ögon blir som i ungdomens år….mer om utvecklingen senare…

Jag vill avsluta min blogg med att visa de vackra blommorna som omger våran innemiljö just nu…….

Oktober- November 2011 200  Oktober- November 2011 201

Oktober- November 2011 203 Oktober- November 2011 202 ..Denna novemberkaktus är ett skott från moderplantan som jag fick år 1963 från min mor…..

Nu är det dax att droppa ögonmedicin i min käre mans ögon….god natt alla fina..vi ses här snart återigen…Ha de!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar