tisdag 29 november 2011

Advent fint!!!!

Oktober- November 2011 223 Tisdag den 29-11..hade vi – 9 grader…kallaste dagen hittills efter den sköna sommaren , fortfarande inge snö att tala om , bara lite vitt puder på marken……här en bild då solen är på väg upp..

Oktober- November 2011 221 ..Nu äntligen har jag kommit mig för att göra advent fint i köket…Altanfönstret fick en hissgardin…..och i matrummet satte jag vita längder med lite svart och beige text…Denna jul känner jag inte alls för röda gardiner.

Oktober- November 2011 225  Här en bild av de nya gardinerna i matrummet.

Oktober- November 2011 216 Oktober- November 2011 218…Vackra julblommor Oktober- November 2011 200…som jag fått av barnen….Oktober- November 2011 217 …och rosorna från min käre man mår så gott fortfarande..

I dag har vi mycket att göra , vi står i startgropen för en liten resa till mina föräldrar…..Ha de! du fina som tittar in på min sida  allt gott till dig!!! Vi ses här snart igen…Trevlig Advent!!Kraaaam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar