onsdag 2 november 2011

Lutein Caps…för sunda ögon..

Oktober- November 2011 124 Oktober- November 2011 125 ..Är du mån om dig och din kropp???Ditt utseende , dina sinnen??? I dag tänker jag främst på synen..eftersom mor numera ( visserligen är hon gammal) ser väldigt dåligt pga. den gula fläcken…Ögonen åldras , som övriga kroppen…Forskning har visat att  antioxidanterna Lutein och zeaxanthin kan minska risken för åldersrelaterade förändringar i ögats gula fläcken AMD…och dessutom samtidigt verka skyddande mot hjärt- kärlsjukdomar.AMD står för Agerelated Macula Degeneration , dvs åldersbetingad degeneration av gula fläcken.

Nu i november månad säljer Alpnaering Lutein Caps för 199:- ordinarie pris är 255:-… en kapsel per dag sväljes med vatten….hög koncentration av lutein där en kapsel motsvarar knappt ett kilo luteinrik spenat…Om du har frågor eller vill veta mer om Alpnaerings produkter , så kontakta mig..

I morgon publicerar jag om Intensive Serum , och Intensive Cream…en riktigt lyxig intensivkur för den som vill minimera rynkor och fina linjer….som också denna november månad finns att köpa till extra pris.

Ha  de !! kram från mig i en fortfarande sommargrön utemiljö…härligt!!!

1 kommentar:

  1. Såna vill jag beställa men Teetree oljan hittade jag....vi ses i morgon.
    Kram

    SvaraRadera