fredag 4 november 2011

Lyxig antirynk…från Alpnaering…i nov.

Oktober- November 2011 125 Oktober- November 2011 133 Fler erbjudanden från Alpnaering i november månad , som jag är återförsäljare för är…Vill du bli rynkig??????Om inte så mota Olle i grind!!!!
Intensive Serum 30 ml……som är en intensiv kur för ansikte och hals. Aktiva ingredienser som hyaluronsyra , mjölkprotein ,ginkgo biloba och Q10 är alla stärkande och stimulerande och verkar för en fastare och spänstigare hy…Tidiga ålderstecken minimeras och huden känns mjuk och fin..den innehåller även Echinacea , som verkar stärkande och bromsar förtidigt åldrande av huden….
och Intensive Cream, 75 ml …som är en närande och väl sammansatt Cream berikad med multivitamin och enzymkomplex för bästa effekt…..Rynkor och fina linjer reduceras och elasticiteten bevaras… …Nu säljs dessa i paketpris…Av 487:-..ordinarie pris 610:-Det finns fler fina erbjudanden under november……hör av dig ,Fina Julpaket finns också…Ring!!070-5265789….ring...eller 0911 -65789 ..Ring!!!!!..!!!!Nu lite mer privat!!!
Oktober- November 2011 005 ……Vem tror du jag har fått rå om hela denna dag???Jo ..en av mina pärlor….(jag har många)…men han är en av dem…tyvärr är han lite krasslig  (FÖRKYLD)..Då kommer inte Dagis på fråga…….så han fick vara hos mormor idag…..och vi har  haft en fantastiskt fin och kramgod dag….men kolla vilken fin himmel jag ser…eftermiddagssolen lyser upp  molnen….!!!!..vackert.
Oktober- November 2011 131 …..och fortfarande finns en del växter som vill ge mig kärlek!!!……..
Oktober- November 2011 128 ….små penseer bland höstlöv i backen.. som vill till vintervila , men som fortfarande kämpar i stensättningen  vilken styrka de har..!!…Jag kollade även smultronplantorna…även de gav mig fortfarande några bär....vilken underbar höst!!
Oktober- November 2011 129 Oktober- November 2011 130 ..Två växter till som är starka och som ger mig energi……så skönt att gräsmattan fortfarande den  4: november är grön och att kylan inte tagit grepp om hela naturen…
Ha de bra alla fina som tittar in på min blogg…trevlig helg till er alla….Kraaaaaam!!!!

1 kommentar:

  1. Åååh tusen tusen tack för att ni kunde hjälpa till när lillemannen blev sjuk. Fin fina bilder! :) Kram från Carro med familj.

    SvaraRadera