fredag 18 november 2011

Fredag kväll med barnbarnen….

Oktober- November 2011 178 Vårat barnbarn Wilmer tre år och åtta månader är väldigt nyfiken av sig…han hittade en stegmätare i en av våra lådor… , som han genast gick till morfar och frågade “vad är det?”…Nu vet han vad det är och även  vad den används till också.
Oktober- November 2011 173 På datorn finns många bra spel…lillebror Melker två år följer storebrors koncentration…..
Oktober- November 2011 174 .”.Inge svammel nu Melker”…..”här gäller det att trycka rätt”…..
Oktober- November 2011 171 Innan Melker ska sova ska ju tänderna borstas…så också för Wilmer…
Oktober- November 2011 177 ….Melker sover redan för länge sedan…och Wilmer han ville sova med mormor i natt och så fick det bli……
Oktober- November 2011 179 Nu sussar de små änglarna för länge sedan…En liten nalle blev kvar på puffen i rummet…..själv har jag och Tord tittat på idol och nu ska även jag gå och lägga mig bredvid Wilmer..sov gott alla fina….jag mår som en sessa….ha de gott du som tittar in till mig…

1 kommentar: