söndag 4 december 2011

En trebent kisse mötte mig vid dörren….

December 2011. 001 I dag har jag varit på en demo här i Öjebyn…kryddor och mat  var temat ….den första jag mötte vid dörren var denna söta tillmida tre benta katt…jag måste bara ta en bild av honom…Jag fick höra historien om handikappet…han hade blivit påkörd av en bil som kattunge och ett ben var ambuterat…..nu är han 4 år och verkar må bra.

December 2011. 003 Här har jag radat upp en del av krydd burkarna….I kväll bjöd jag på smakprov av vitlökskryddan , tacokryddan ,grönsaksmix ,Karl Johan svampsoppa , löksoppa , Köttbuljong och Chokladmousse……mm.mm. De fick även smaka på en hutt av Kronärtskockdrink….som stimulerar hela matsmältningsapparaten och lindrar uppkördhet och motverkar gasbildning..

December 2011. 002Här sitter tjejerna och gnuggar sina energiknölar….allt var gott , men vad ska jag beställa denna gång???hmmm!!!Efter mat och krydd demon åkte en del hudvård också fram….Det var spännande det här “jag trodde att Alpnaering bara handlade om kryddor” sa en av tjejerna.Nej, Nej!! svarade jag Alpnaering har en hel del att komma med…

För mig är det så roligt att få komma ut och dema och berätta om dessa fina Alpnaerings produkter…..min sociala del kommer till sin rätt…..om du som läser denna blogg blir nyfiken , ta kontakt med mig….jag berättar mera.

Innan jag avslutar min blogg måste jag visa några fina bilder av Lotta…hon har gästat oss lördag mot söndag……kolla och njut!!!!

Oktober- November 2011 245  Oktober- November 2011 242

Oktober- November 2011 244 …Hon bara njuter!!!Lill gumman……

Det blev en sen blogg i kväll…..men jag ville se de Alpina åken på tv , som började kl:21.00… En fin v. 49 till dig som tittar in på min blogg!! Ha de..och tack till dig som grattade mig på min namnsdag!!ha ha hi hi!!!!(skoj)…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar