lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!

Ett gott slut och ett Gott Nytt År tillönskar jag er alla bloggläsare..Själv har jag inte haft ett gott slut....har drabbats av virusar som velat äta upp mina krafter...Hög feber nu den femte dagen...orken börjar tryta helt...Men i dag lördag och nyårsafton visade febertermometern att febern tänkte ge vika.....Sorligt nog så har Tord också blivit sjuk...nu ligger han i 40 graders feber..Vi tycker det är konstigt , för vi har båda två tagit infuensasprutan och ändå blivit så sjuka.
Tyvärr har jag inte orkat vara uppkopplad på datorn nu på flera dagar men det ska väl bli bättre med krafter allt eftersom.
Klockan som jag visar på bilden fick vi i julklapp av Kicki....den har vi hängt upp i köket....en riktig prydnad ...
Gott Nytt År alla fina.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Gott Nytt År kära mamma och pappa!! Hoppas ni orkar med lite mat och god dryck ändå! :) Tänker på er. Vi har just städat huset, så här luktar det frächt Ajax.. Granen är puts väck och lilla pelarbordet är på ordinarieplats! Ha en trevlig kväll nu så hörs vi snart. KRAM! Carro med familj.

    SvaraRadera