lördag 31 december 2011

Ny Års överraskningen!!!

..Dec 2011 001 ..Dec 2011 002 På nyårsafton kom familjen Keisu till oss med en överraskning. Caroline hade bakat parmesan sticks och gjort en god Pannacotta….(Den var supergod ).Det var verkligen välkommet, tack till lilla familjen. Själv har jag inte orkat laga  något extra..så det fick bli Rullader ..en gammal tradition som följt mig sedan barnsben , men då för tiden var det rullader av älgstek…far jagade älg och vi fick alltid en fin stek.I dag har jag varit feberfri…men hostan  och tröttheten har inte släppt..Nu ser jag framemot ett friskt , ljust och glatt år…..ser på facebook att många av mina vänner skickat mig energi och krya på dig hälsningar…ni är älskvärda.Gott Nytt År än en gång ..hoppas ni alla har det bra!!Kraaaamar från mig Barbro.

1 kommentar:

  1. Så gulligt av lilla gumman att komma med lite gott till er ,krya nu på er så vi kan ses nån dag.
    Kram

    SvaraRadera