lördag 3 december 2011

Lite lyx……och blåsor i munnen!!!

Oktober- November 2011 230 Idag hade Caroline och jag bokat tid på Piteåsalongen…vi behövde bli fina i håret…..reklam för salongen är att de är duktiga och håller  super bra priser….Ex. klippning kostar 220:- ….slingor i håret 500:-…..mm.Vi blev supernöjda bägge två…och tänker återvända till dem…Deras tel: 0911-14447 , ifall du vill  klippa  dig eller kanske plocka ögonbrynen  , som jag ska göra  på måndag den 5-12..haha!!…allt för skönhet????!!…...hi hi !!..Alla behöver lite lyx!
Oktober- November 2011 235 ….Medan vi var borta var morfar Tord barnvakt….här ser du en glad Melker som sitter och leker med små djur vid köksbordet hemma hos oss……Han är för det mesta alltid glad…..En riktig charmkille..”sötnos”!!
Oktober- November 2011 236 …Storebror Wilmer däremot mådde inte så bra denna dag………han har drabbats av en barnsjukdom som ger blåsor i munnen  .....det gör så  ont då han ska  äta , så han avstår maten...han vill helst dricka isvatten , det lindrar något..….han är inte alls glad , men sitter ändå framför datorn och jobbar……
Oktober- November 2011 237 …Våran lilla kämpe…han är en ängel för mig….älskar detta barn hur mycket som helst…Varför känner jag så ???? Jo jag  fick vara nära honom då han var liten det var  då mamma Caroline  skulle föda sitt andra barn.. Vårat andra   älskvärda barnbarn Melker...när  mamma Caroline var på bb samt pappa Mathias.. var det bara Wilmer och jag  i deras gamla 1800- tals hus i Sundsvall.. och vi bara mös!! Jag stannade hela 10 dagar hos dem för att hjälpa till med diverse sysslor…… Men nu har de  flyttat till Piteå..så nu träffas vi ofta...Wilmer är godmodig och älskvärd liksom lillebror Melker…..nu får vi hoppas att dessa blåsor avtar och försvinner fort som attan…aj, aj…..Detta var väl det viktigaste jag ville skriva i min dagbok idag….En fin fortsättning mina vänner…ha de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar