måndag 26 mars 2012

Design Frida..

Mars- April 2012 147 I väntan på gästerna så dukade jag klart…..Tord har åkt till Luleå flygstation för att möta barnbarnet Frida med fam….Jag valde att stanna hemma med hunden Julia…….samt laga maten….

Mars- April 2012 148Till för rätt bjöd jag på hemlagad Pitza med pitza-sallad och vitlöksdressig….och till huvudrätt….hör och häpna en  riktig husmanskost….egen gjorda kåldolmar , kokt potatis och lingonsylt….. till efterrätt kaffe med go-fika…

Mars- April 2012 149   Här sitter den söta familjen brunbrända men lite trötta efter den långa resan från Indien…skönt att ha dem hemma i Piteå nu.

Mars- April 2012 150 Denna ring i vitt guld med små diamanter har Frida designat åt mig , den är 8 mm bred och den satt som en smäck på mitt långfinger..den är enkel och vacker…..Jag är “ringoman”…gillar ringar…lite fåfäng kanske.??

Mars- April 2012 152 Där sitter den nu på mitt långfinger och bekantar sig med de andra ringarna………….I morgon tisdag kommer Kicki och Tobias också hem från deras resa till Paris….snart är ordningen återställd …….Gott till dig som besöker min sida….ha de!!!

2 kommentarer:

  1. Så vacker precis min stil,kunde inte ha gjort det bättre själv & så myyys

    SvaraRadera
  2. Ja fin och stilren...Jag kommer att älska den.

    SvaraRadera