lördag 3 mars 2012

Konsten att njuta.

Mars- April 2012 019 Mars- April 2012 018 I dag har jag haft känning av lite lättja..så jag bestämde mig att göra köttbullar med Alpnaerings löksoppepulver…..sååå enkelt 4 hg köttfärs, 3 msk löksoppepulver och lite vatten..klart att steka….alla dessa Alpnaerings produkter är väldigt dryga..räcker länge..(rekommenderas varmt för dig som vill ha en god och lätt matlagning.)

Mars- April 2012 017 ….En lätt och god sås till rätten valde jag Alpnaerings Grönpepparsås..2 dl vatten 2 msk pulver vispas och kokas upp i tre minuter…Jag tillsatte ½ dl grädde och en skvätt soja..det blev gott!!..Jag är återförsäljare , ring mig om du är intresserad….eller svara på min blogg!!

Eftersom det i kväll är Melodifestival andra chansen , så har jag förberett en liten goding till senare i kväll.. Nu ska vi bänka oss, min make och jag framför tv:n..och bara njuta av nuet.

Mars- April 2012 016 Ha det gott alla fina!!

1 kommentar:

  1. Ååååh mamma nu blev jag ju hungrig ...ha ha
    KRAAAM

    SvaraRadera