lördag 3 mars 2012

Fotbad….

Mars- April 2012 011 …Innan min fredag kväll är till ända vill jag påminna dig min vän hur skönt det är med ett fotbad…..gör som jag ..ta hand om dig själv..det finns bara en av dig….och du är värd det.!!!

Mars- April 2012 013 ..naturligtvis använder jag mig av Vital Ped…Alpnaerings goa havssalt….

Mars- April 2012 014 …unnar dig verkligen detta…om du vill ha detta sköna fotbadssalt ring mig så fixar jag …

Mars- April 2012 012 ….I kväll valde jag att smörja in fötterna med Foot Talk….Alla Alpnaerings produkter tillåter endast användning av naturliga råmaterial som växtoljor, växtfett ,växtvax , växtextrakt , eteriska oljor och arommaterial från kontrollerade ekologiska jordbruk eller från vildväxande växter ..och godkänner inte ingredienser som testats på djur…..innehåller ej syntetiska parfymer eller färgämnen….Det var bara en del av Alpnaerings produkter…Men fina och sköna är dom TA HAND OM DIG!!

God fortsättning på denna fredag kväll  ,som snart gått över till lördag…Hör av dig om du vill ha något från Alpnaering….jag är redo!!!…Ring! 070 –5265789

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar