söndag 11 mars 2012

Min dag idag.

Min dag idag har varit mest att sitta bänkad framför TV:N..hi hi!! Kanske är jag lite knäpp..men jag är sjukt intresserad av sport.Vinterstudion började redan kl: 09.30 med alpint….som sedemera följdes av Friidrott….en riktigt spännande dag..Jag hade nästan inte tid med att laga middag…….

Mars- April 2012 052  …men se där !!! Jag bakade två goda pitzor…

Mars- April 2012 053 ..med hemmagjord pitzasallad och en vitlöksdressing gjord av turkisk yoghurt med Alpnaerings vitlökskrydda....….som jag och Tord mumsade i oss i rummet framför TV:under friidrottssändningen……..Kvällen avslutades naturligtvis med Melodifestivalens final….Loreen vann..!! ganska bra ..en levande artist med mycket utstrålning..Det fanns en del andra fina artister också , som söta Molly och Lisa samt Danny….men jag hoppas att rätt låt vann och att det går bra för Sverige i den stora tävlingen i Maj…….Dagen idag har varit solig med en del + grader..tyvärr har jag inte haft tid att slita mig från de intressanta program på Tv:n som erbjudits mig idag…men det kommer fler fina dagar…vi går mot VÅREN. Ha det gott alla fina bloggisvänner…kraaam!!

2 kommentarer:

  1. Ha ha mamma din sportnörd.......
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Goooda pizzor! :) Ja inte har då jag ärvt den där sportgenen.. :)

    SvaraRadera