fredag 23 mars 2012

Sauna!!

Mars- April 2012 054 Finns det något skönare än att bada bastu??????? och efter den heta ångan sitta i relaxen med ett glas kallt och njuta av porlet av vatten från den lilla fontänen...
Mars- April 2012 118 ….förutom att få ryggen ordentligt skrubbad..…passade jag på att även göra en skön kroppspeelig..en riktig SPA- behandling hemma i bastun..(eller i badrum  om du så vill).. Body Scrub Mango innebär att man skalar bort de yttersta grå, matta och torra hudcellerna…..de döda hudcellerna….De aktiva ingredienserna är ..Aprikoskärnor , bambukorn , mango , bambu , citron , vetegroddsextrakt ,jästsvamp ,hyaluronsyra, vanilj , amyristrä , pelargon ,myrra ,myskot och patchouli……det är en hel del ingredienser som inte ens jag känner till ..men det är en härlig peeling som gör huden len ….den behandlar torr och narig hud  effektivt, som jag har och huden blir mjuk och len och dessutom är Body Scrub Mango  närande och återfuktande……….Lite reklam för Alpnaering…Jag är återförsäljare …har du torr vinter hy som behöver peelas..meddela mig…Var redo att möta våren och sommaren ......Ha de !!! Trevlig avslutning på fredag kvällen…

1 kommentar: