söndag 13 maj 2012

En fin dag!!..med massor av bilder..

maj..2012 046 I dag har det verkligen varit en super fin dag..jag har träffat mina tre barn med respektive….Vi satt i vårat uterum och åt middag , Ekaterina  , Roger, Tord och jag….

maj..2012 044 Till förrätt en räkmacka.maj..2012 045 ..Till varmrätt Tacogratäng….och fruktsallad med glass till efterrätt…….

maj..2012 047 ..Efter middagen åkte vi till Caroline…hon behövde få lite hjälp med sin blogg…

maj..2012 048 ..Wilmer var glad över sin nya cykel….

maj..2012 050 ..Mathias med små grabbarna…

maj..2012 049 ..Melker tittar på barnprogram…kvällssolstrålarna lyser på honom genom persiennerna..

maj..2012 052 Lite senare på kvällen hör jag hur det dundrar och mullrar utanför oss…det är Kicki och Tobias som kommer körande med deras motorcyklar..här står de framför Kickis nya hoj!!!! Ny fin , blank!!..Lite ängslig är jag nu över sommarens körningar….Älskar våra barn med respektive och vill inte att något tråkigt ska hända.

maj..2012 055 maj..2012 053 Tord ville naturligtvis provköra Kickis motorcykel….han gjorde ett varv runt kvarteret…..Jag tror han kände sig lite stolt , det är ganska många år sedan han körde en tyngre cykel…

 

maj..2012 054 ..Det här är Tobias fina hoj!!!

maj..2012 057 ..Avslutar min bildkavalkad med att visa en detaljbild av bensintanken på Kickis motorcykel…om du studerar noga så ser du mig också….En mysig söndag har iallafall jag haft………Kram till er alla fina!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Fina bilder med trevlig text! Gu va gott det såg ut med räkmackan och tacogratängen!!! Sov gott. Ses kanske imorgon.

    SvaraRadera