fredag 4 maj 2012

På stan en solig fredag…

maj..2012 018 maj..2012 020 Efter några timmars vandring på stan var det skönt att få sätta sig och lapa sol en stund…Kicki och jag har besökt en massa butiker , det har varit en helmysig dag…och jag har köpt lite nytt inför sommaren , om det nu blir någon sommar för väderlekstjänsten hotar med SNÖ…Ska visa en del av plaggen och även var jag inhandlat dem…

maj..2012 026 maj..2012 027 Dessa två röda plagg en blommig tunika och ett prickigt linne hittade jag på Lindex…..det röda linnet med vita prickar ska jag ha till vita shorts..

maj..2012 023 maj..2012 024 Här är det plagg från “Mulligt och gulligt”….plaggen kommer inte till sin rätt på en galge dom satt jättefint på mig…

maj..2012 025 maj..2012 021 …Den vita koftan köpte jag på KappAhl…..den kommer jag att behöva till en del ärmlösa tunikor i sommar..och än en gång PUST!!! Det är inte lite motion som krävs för en shoppingrunda på stan….Kläderna ligger i påsar och tynger , men plånboken desto lättare hi hi!!!… avslutar min blogg denna fredag kväll med orden “ vill inte ha mer snö!!..vill ha sommar” …..Ha det bra alla fina , trevlig fredag kväll….kraaaaam.

1 kommentar: