söndag 27 maj 2012

Mors Dag!!

Så var denna sköna fina varma dag slut…..och en blå måndag går vi till mötes…hoppas den blir lite svalare , så jag orkar böja rygg i trädgårdslandet….solen har varit alltför varm i dag..

Dagen i dag började med att Kicki och Tobbe dundrade in på våran gård ..bägge två på var sin motorcykel och en vacker blomsterkvast kom de med för att gratulera mig på Mors Dag….Tackar..er kära barn..

Senare kom Caroline och Mathias och lilla Melker..också de med en mors dags present….ja ja, vad ska jag säga….kan inte annat än tacka…dessa underbara söta barn…..Icke att förglömma min kära man som redan på lördag kom med uppvaktningen …..nu  kommer lite bilder från våran dag i dag…

maj..2012 114 maj..2012 129 maj..2012 128

Jag hade bakat en liten tårta och lite annat smått och gott!!!..vi satt ute på altanen i gassande solsken och njöt av det goda….parasollen hjälpte inte så mycket….och  jag ska inte klaga….sommaren är kort och skön…….mycket mer sommar önskar jag..och länge till..

maj..2012 115 maj..2012 116

maj..2012 117 maj..2012 118

Några sköna bilder av fika stunden med våra nära och kära…….Jag saknade Roger och Ekaterina , Josef , Frida och Torbjörn mfl…..

maj..2012 124maj..2012 125 

maj..2012 126 Här hade vi en fin stund tillsammans……men Mathias orkade inte med denna hetta så han tog Piteå tidningen och satte sig i köket med sitt fika…

maj..2012 127 ….Mums!! vilken fin dag jag haft….Tusen tack mina kära…ni är mer än guld värda alla..Ett stort tack för vänlig hågkomst……Jag har mycket tårta kvar och hoppas att någon av mina barnbarn kommer till oss i morgon och fikar……God afton till er alla som läser min blogg….kraaaaam!!!!

1 kommentar: