lördag 14 juli 2012

Hon är för söt..och mysig.

Juni- Juli 2012 311 Hallå!! Lotta här…Idag är det kronprinsessan Viktorias födelsedag…hon fyller nämligen hela 35 år..och därför har mormor satt mig i deras korgstol med kungsblå dyna i dag…..

Juni- Juli 2012 313 ..Det är ganska skönt i mormors och morfars uterum….jag fick lite extra godis dagen till ära….Juni- Juli 2012 316 Men tyvärr blev jag så trött efter middagen , så jag lägger mig på kohuden och vilar en stund.. …mormor och morfar tittar ju bara på tv….Kronprinsessan är nog viktigare än jag just nu….men en liten promenad ska det bli innan natten…..ja hipiii!! det blev flera kortisar…

Juni- Juli 2012 312 …God natt till matte och husse…kör försiktigt på tvåhjulingen..vi ses i morgon…hälsningar från Lotta…Kram till alla som vill titta på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar