torsdag 26 juli 2012

Juni- Juli 2012 351

Mor har ett ganska stort och luftigt rum….hon lyser alltid upp då Caroline med små killarna kommer och hälsar på….Caroline är så duktig och omtänksam och  duktig på att hjälpa sin mormor på alla sätt….Mor trivs bra på det nya boendet och det känns skönt.. Nu har jag packat upp alla kläder…men fortfarande finns lite plock kvar i mors rum….

Juni- Juli 2012 352 …Lite melon och jordgubbar var gott även idag tyckte mor.

Fars rum är snart i sin ordning…han tycks trivas bra i det nya boendet…han har redan fått besöka ok( med personal) i byn och handla… ..Det gäller att ha smågodis hemma då småfolket kommer på besök….Det första Wilmer och Melker frågar gammelmorfar “ får vi ta godis ur påsen”?!!!!….Personalen verkar toppen och omtänksamma på alla vis…I dag blev vi bjudna på kaffe, kaka …och middag….Det blev tydligen över så mycket mat , därför blev vi tillfrågade om även vi (Mathias , Caroline , Wilmer ,Melker och jag ville smaka ).

I morgon åker Tord och jag en sväng till mor och far……men kanske lite senare , ifall jag följer Caroline med fam ut och plockar blåbär…och fiskar..vi får se hur mitt vänstra ben mår….den har nämligen svullnat ganska rejält i kväll…….En dag i taget!!! kraaam..

1 kommentar:

  1. Det känns så bra med flytten, jag tror det är bättre för de båda och kul att lättre kunna hälsa på ;) Kram Carro!

    SvaraRadera