tisdag 17 juli 2012

Roknäsgården…

Efter att ha jobbat ett tag på tomten..åkte vi till Roknäsgården  med lite grejor som mor och far kommer att behöva…det verkar vara ett väldigt fint boende…hoppas de kommer att trivas där…Jag fick träffa boendechefen , en del av personalen och en av sköterskorna och allt känns bra för min del..

Juni- Juli 2012 273 Juni- Juli 2012 272

Sedan var vi bjudna på middag hos Caroline med fam…för mig var det super ok…efter en stressig dag som denna…Tack snälla ni ..för eran goda middag…och omtanke.

Juni- Juli 2012 327 Juni- Juli 2012 331

Nu till den lilla trädgården…som krävt mycket svett och kraft..tur att jag haft en stark man….Jag hade aldrig orkat göra den helt själv…

Juni- Juli 2012 343  Nu har jag kommit till planterings momentet i min lilla trädgård i trädgården..…men oj! så mycket energi det går åt….mycket svett och kraft…Nu är fontänen på plats och två bolltuijur planterade jag idag..… ….fortsättning följer i morgon… I bland känns det som att tiden inte räcker till ..undrar varför?????????????…det kan väl ändå inte ha med åldern att göra??

1 kommentar:

  1. Jag har märkt att ju längre jag är ledig, nu inne på 5:e veckan, desto saktare tempo blir det för mig och då tyckert jag att dagen går fort fast jag inte har gjort så mycket ;) Kan det vara så för dig också? Du som är så ungdomlig! Kram fina mamma.

    SvaraRadera