fredag 16 november 2012

En outsägbar dag….

 

Våran söta gulliga Kicki ringde oss..hon vädjade om hjälp!!!

CIMG5075

Valparna ska registreras, chipp märkas och vaccineras i dag kl: 12 30…”.mamma kan du komma och hjälpa mig…jag orkar inte bära in buren med 8:a valpar själv……Tobias har åkt in till Piteå sjukhus med ambulans nu vid 11- tiden..jag får panik, klarar inte detta”….Så klart åker vi till Kicki nästan omedelbart… Tilläggas kan att...( Tobias har varit sjuk i nio dagar nu…magsjuka…illamående och diarre …orken har tagit slut!!så Kicki ringer efter ambulans...)..Nu ligger våran fina svärson i en skön säng på Piteå lasarett med dropp…och en hel del prover är taget!!…Det enda vi kan i denna skrivande stund är att önska honom krya på sig, och att vi håller mycket av honom.. Nu till fler valp bilder hos veterinären…

CIMG5071 CIMG5073.När vi kommer till djursjukhuset får valparna vänta i en valphage…

CIMG5077CIMG5078CIMG5079

Tyvärr vet ingen av dem vad som väntas!!!!..Chipp märkningen var jobbig för alla 8:a , utom en tik!!…hon sa ingen ting…Nu är det gjort..Skönt även för mig!!Jag lider med djuren…våra bästa och trognaste vänner!!

CIMG5081..Nu får bilderna tala ….Vist är de söta!!!!

CIMG5082

CIMG5084

CIMG5074Hej då för denna stund…….Varje dag är inte given i tankarna…planera din dag om du kan!!!??? Min och Kickis dag blev inte som vi tänkt oss….Krya på dig LILLA TOBBE!!!!!!!!..Jag och Tord tänker på dig….( och söta Kicki)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar