lördag 10 november 2012

Min elektroniska dag bok.

Här skriver jag en hel del…utan några kommentarer.. ..ibland handlar  det att bearbeta dagens eller veckans intryck!!..Men nu till dagens tankar…Lilla Melker fyller tre år den 12 november…Han föddes i Sundsvall och jag  åkte till dem från Piteå för att vara med lilla söta Wilmer(storebror, drygt ett år.. då..) under mors och fars bb- vistelse…Min tid i Sundsvall blev hela  tio underbara  dagar.

CIMG5053I dag bor  familjen.. nära mig och vi träffas ofta  …Melker har utvecklats till en humoristisk grabb, snart tre år…Han säger :” Mormor jag älskar dig”…Hmmm, så glad jag blir..mitt  hjärta  förstärks  av positiv energi.. …Han döptes den 27-2 2010 . i den vackra kyrkan på “höjden” kyrkan i Sundsvall.. ( kan inte komma ihåg namnet just nu )..Några minnesord till den lille:”I höstmörkret tändes en strimma av ljus en liten människa föddes..ett Gudomligt vackert gossebarn..som i dag ska döpas i Jesu namn.Du bärs fram i moster Carinas famn och Melker blir ditt tilltalsnamn..våran lilla Melker skall som andra genom sorg och glädje vandra..Fader du som livet tänder tag detta späda människoliv i dina goda händer…all lycka och välgång på livets stig vi önskar dig” Vi älskar dig!!!!Snart är du TRE ÅR!!!!!!!!!Grattis!!!!! Mormor och morfar kommer med presenter!!! och kramar till dig och Wilmer…Vi älskar  er…..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar