lördag 24 november 2012

Inför den stundande stor helgen.

I dag har Roger , Ekaterina och jag varit till Roknäs. Jag ville göra lite fint i mors och fars rum inför den stundande stora vinterhelgen.Ekaterina hjälpte mig att stryka och hänga upp nya gardiner..

CIMG5096

CIMG5093Både mor och far har två fönster i deras rum…man kan säga att det är som en rums del och en köks del.

CIMG5095..Sedan var det samma procedur i fars rum…men uppe hos far hann jag inte bli riktigt klar..så därav inga bilder från hans rum i dag…Far har köpt sig en ny mobil….mor fick äran att ringa till deras vänner i Vänersborg…se bild nedan.

CIMG5090 CIMG5091

Vist är hon fin min mor!!!!!! i februari fyller mor 93 år…hon är inte dement ,men  lite trött…. Med all rätt skulle jag vilja säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar