lördag 2 oktober 2010

Höstens vackra färger...


.....Lördag eftermiddag.. vi har varit ut och handlat... röda kidneybönor....
min käre man önskade sig en köttfärsröra med bönor, vitlök, chili mm.mm.
...och naturligtvis tog jag hänsyn till middagen..och fixade den...
Men innan middagen har vi badat bastu och skrubbat varandra med "rotborste"..
oooo!!...aj!! men vad skönt... först het ånga...lite paus i relaxen sedan borstning av ryggen...hur skönt som helst.....jag känner mig verkligen ren.








...Rönnbär finns det mycket av...jag vill inte tro på bondepraktikan,
men jag ....Vi får se...



I går fredag hämtade vi vårat barnbarn Wilmer till oss...
vi vet att han trivs när det finns mycket att göra ute.
I dag skulle vi kratta barrrrrrr!! , som den stora semblatallen fällt.
Det blev ett fint jobb för Wilmer...att få hjälpa till är alltid roligt.
....Vi tog också upp resten av mandelpotatisen....och tänk!!!!!
nu kom Wilmers stora lastbil också till andvändning...
Vilken lycka!!!

Önskar er alla fina en trevlig lördagkväll och en trevlig helg .
Ta gärna en titt på min face book...
och passa på att boka en demo nu under hösten..
oktober...nov...eller i början av dec ...jag kommer..
eller vill du komma hem till mig, så går det också bra.
kram till er....
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Fina bilder som vanligt....och så lillen som är så duktig.....nog har ni fått en riktig liten hjälpreda där...
    Kram

    SvaraRadera
  2. ...Om..han är sååå hjärtego..och talför...han gör och säger som vi..en riktig mysunge...vårat lilla söta barnbarn.

    SvaraRadera