lördag 9 oktober 2010

Tiden?????


...Här ett collage över en del av våra aktiviteter under denna höst.
...Tiden går för fort ...jag hinner inte med,
försöker att hinna ikapp, men är redan sååå mycket efter..
Hjälp mig att komma ikapp!!!
...därav lider ju även min kära blogg.
....men nu känner jag att några ord ska jag väl ändå
hinna få ner på pränt.
...Tv:n har tjuvat en hel del i kväll...men spännande och rogivande har det varit med bla..
IDOL!!
..som jag vill följa..
OOOO!! KÄRA nån vad klockn går...tänk om man inte skulle ha någon klocka på väggen som slår ding, dong!!!... eller någon klocka på armen som jag tittar på titt som tätt...vad skönt det vore
...Tänk att vi är så tidspressade..iallafall jag.
I eftermiddag gjorde jag en smarrig smörgåstårta på bara romsås.. lax och räkor....
Nu har vi smakat en bit av den och den var god...




...Vad tror du jag ser på överkastet????, om inte en åttabent snabbing
inte så roligt....men förstår att hösten driver in de åttabenta in i värmen..
helt klart att även de vill ha värme och kärlek!!!!


....Sist men inte minst våran snygging på två staplande ben...glad och charmerande....vårat kära yngsta lilla barnbarn Melker.
Kan livet bli bättre.???..NÄÄÄÄ
...Och tiden den skiter jag i....den har jag här och nu...

God fredagnatt och en fin lördag önskas till alla söta bloggläsare..
Ha de gott!!!
Skriver snart igen om tiden finns...jag lovar, jag letar....!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar