lördag 30 oktober 2010

Lite nytt..!!


I dag var Kicki och jag på en farlig affär,
nämligen Euromöbler ..
hon handlade mycket och jag lite...
dessa tallkvistar pryder hallen så här
i höst tristessen, då nästan alla växter
där ute lagt sig till ro.

....Nu äntligen kom jag mig för att
byta dörrktansen.





















...Denna bordslampa inhandlade jag idag
tyckte den passade bra på vårat glas sido bord
med min morfars foto och hans
stora bibel , som han alltid högläste
ur varje söndag. som min mor berättat
för mig...

Det är så mysigt och intressat att
höra alla gamla berättelser om svunna
tider av både min 90- åriga mor och min
92- åriga far..

...Jag besitter många livsöden ...kunde bli en bok..

Trevlig och fin helg till er alla fina..en stor kraaaam!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Jättefint mamma......fint med Bibeln & gamla fotot....
    Ja det är bara att börja skriva,för det är så intressant att höra om svunna tider..
    Kram

    SvaraRadera