söndag 24 oktober 2010

..resan till Tornedalen....

På torsdag gjorde jag och Kicki en resa till Tornedalen.
Vi körde via Haparanda och gjorde ett stopp vid IKEA så klart.
..sedan fortsatte vi vidare till H-näset för att besöka mina gamla föräldrar,
som numera bor på ett äldreboende..

Jag gjorde ett litet collage av utfkykten till kyrkudden..
det var frost på marken och en del svanar simmade
fortfarande på älven..

Jag har haft strul med min dator, därav ingen blogg
men nu kanske den har blivit snällare mot mig och
låter mina bilder och min text komma till syns.

Jag kommer att visa fler bilder och berättar mer om vårat dygn
i byn..vi sov nämligen över en natt.

Kram till er alla fina och hoppas ni har överseende med min
sent kommande inlägg på bloggen...Jag har verkligen längtat att få skriva lite och visa bilder, för bilder det har jag tagit...
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar