lördag 16 oktober 2010

..Kylan kommer....

...Nu var det dags att ta in fågelbadet...
och alla diverse ute prydnader......mm.mm.

....Den vackra ängeln som fått ståta med en röd ros
i sin kruka hela sommaren , får nu stå med ett
levande ljus
inne i våran hall...så välkommen till alla
våra gäster
med extra ängla ljus i vårat hus.....

....Även lilla trehjulingen, som varit till stor glädje för vårat barnbarn  i sommar
får nu komma in i garage värmen....
i väntan på en ny underbar sommar...
med många nya upptäckter i naturen..
med myror.. maskar, fjärilar..skalbaggar..flugor..
humlor...mm.

Livet är allt underbart..
Ljuset sprider sig allt mer..inte ute men inne.

ha de gott alla fina, som hälsar på mig på
min blogg...,
jag älskar er alla och vill er det
bästa  .....men ute finns fortfarande liv..
 lupinerna, som inte vill ge vika för kylan...
det är inte klokt hur starka de är.
bladen vill visa sin svaghet, men blommorna
är starka.
...naturen är enorm..
och snart ser vi våran stjärnklara
himmel med våran enda gula lysande måne...inte så dumt de heller!!....0 ...vilken planet är det som
lyser så klart nu denna årstid??? ...mina gamla kollegor från skolan ,snälla ring mig.....Leif!! känner du dig manad????jag väntar..

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar