måndag 2 april 2012

Den nya bäddsoffan..

Mars- April 2012 172 ..Nu står den nya bäddsoffan på plats…ska komplettera med bla. tavellister och senare med en liten fotölj och ev .ett litet vitt bord….men nu för stunden känns det skönt…och nattgästerna får förhoppningsvis en skön vilostund…..då de anländer.

Mars- April 2012 173 Bokskåpet som står på motsatta sidan av rummet har jag inte hunnit fixa till ännu…jag har en massa böcker nedpackade i kartonger , som nu ska in i bokskåpet och fotografierna sätter jag på tavellister……Det sägs ju att Rom byggdes inte på en dag….

I morgon åker jag till H- näset och besöker mina föräldrar på Björkebygården. Jag har bokat tid hos en optiker i Övertorneå för mor..så vi åker dit på onsdag. Själv borde jag boka tid hos en frisörska…eventuellt gör jag det om tid finns.

Nattkylan håller sitt grepp om vårvintern…just nu i skrivande stund är det –9 grader dagarna är fina då solen värmer något men snösmältningen står nästan still…Kram ha de gott!! 

2 kommentarer:

  1. Så jättefin den är ♥
    Och ha det fint på din resa gulliga mamma ♥
    Krama mormor&morfar från mig ♥
    Och så en kram till dig ♥

    SvaraRadera
  2. Det blev så bra! Jättefint! Kram.

    SvaraRadera