söndag 8 april 2012

Kärlek..

Mars- April 2012 217Hallå….där kommer vännen min… ..Kärlek!!! , omtanke !!!!jag har inga ord , jag ville spela bingolotto i kväll…Tord försökte föra över pengar på spelkontot men det ville sig inte…..vi brukar nämligen dra ut en lott via datorn…..men ibland hakar datorn och det funkar inte så snabbt!!!!

Mars- April 2012 218 ..Jag talade i telefonen…och efter en stund undrade jag var lilla gubben var, ropade på honom men inget svar då gick jag ut och ser en glad Tord cyklande mot mig……….

Mars- April 2012 219 …Jag har varit och köpt dig en bingolott..en liten överraskning…vet att du ville spela i kväll…sa han. Vilken karl, han är suverän , omtänksam , älskvärd…hjälpsam på många sätt…Ja, ja vi har varit gifta i 50 år…och jag älskar honom fortfarande….(.min MAN)…Ha det gott alla fina..jag mår som en prinsessa….Lotten gav oss 100:-

2 kommentarer:

  1. Ja eller hur?? Han är superbra och omtänksam på alla vis..

    SvaraRadera