fredag 13 april 2012

Livsnjutare…

Mars- April 2012 227 ..Livsnjutare nr: 1..

Idag har söta Lotta gästat oss medan matte jobbat…hon är verkligen en riktig livsnjutare , hon söker sig till de soligaste platserna och bara myser..

Mars- April 2012 228 …är hon inte mysig så säg???????…kanske ber hon till en högre makt att allt ska gå bra med hennes nedkomst??….Vi håller både tummar och tår för henne..och önskar lycka till….några små lottor väntar vi på…

Mars- April 2012 229 …solen värmer så gott….jag tar mig en liten tupplur till bestämmer sig Lotta..……

Vi avslutade dagen med en god grillafton….marinerad fläskfile , grönsaksspett ,ugnstekt potatis och “bea” sås…..Nu avslutar vi kvällen med att följa Lets dance..

Jag har även haft en privat hårfrisörska hemma hos mig i dag…slingor och toppning av håret…och även plockning och färgning av ögonbrynen….jag är helt nöjd , vilken lyx!!!Livet som pensionär är allt fint………Det är mitt liv just nu…..Gott och det bästa till min vän som läser min blogg..kram till dig !!!Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar