fredag 20 april 2012

Livet som mormor och morfar..

Mars- April 2012 077 ..På morgonen kom en liten fyrfota glad krabat till oss….lilla Lotta……jag tycker mig se att magen blivit tjockare..men på måndag får vi veta, är hon dräktig eller inte, för då ska Lotta till djurkliniken…väntar med spänning på svaret…..

På eftermiddagen hämtade vi hem Wilmer och Melker från deras dagis…Wilmer var i full gång med utelekar….lera, sand, vatten…kul, kul…Jag fick locka honom med att Lotta väntade på oss i bilen och då satte han fart……

Mars- April 2012 251  …När vi kommit hem…blev det lite godis  och lek…..Wilmer ville spela dataspel och Melker ville se en film….han valde Nicke nyfiken……han sa:” mormor jag vill se Nicke fiken”…sagt och gjort….och efter ett tag satt båda telingarna och kollade Nicke..

Mars- April 2012 249 Mars- April 2012 252 …Livet är allt härligt!!!!.. Trevlig fortsättning på denna fredag..nu vill jag se fortsättningen på Lets dance….vem röstas ut??? Ha de alla fina .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar