tisdag 24 april 2012

Syskonkärlek!!

Mars- April 2012 263 Mina söta pojkdockor..är dom inte fina så säg!!Detta kallar jag för syskonkärlek..Wilmer 4 år Melker 2 år…

Mars- April 2012 261 Lill Melker har 39 graders feber på denna bild…det kan man inte tro..lite rödblossig om kinderna med ändå vid gott mod mellan varven..mormors lilla pärla…han kommer och sätter sig bredvid mig och säger “mormor jag tycker om dig”…Vad tror du jag gör ??? Jag smälter..älskar.. mer än älskar………..I dag blev Tord och jag bjuden på en Italien inspirerad middag hos Caroline och Mathias…

Mars- April 2012 260 Till pastarätten bjöd hon på en god sallad med mycket fetaost, oliver och en hel del annat gott!!Tack till er snälla,goa....Nu hoppas jag att lillen kryar på sig och blir frisk som en nötkärna………..Till er mina bloggisvänner vill jag önska en fin fortsättning på denna vårvecka.. Ha de!!     

1 kommentar:

  1. Mmmmums det såg gott ut & så fin bild på pojkarna .... :)
    Kram

    SvaraRadera