lördag 15 oktober 2011

Senaste nytt från Ikea.

Oktober- November 2011 057Oktober- November 2011 052  Jag köpte en praktisk möbel från Ikea..nämligen ett skoskåp , som slukar hela åtta par skor…

Oktober- November 2011 051 Oktober- November 2011 055

….och två tavelhyllor , som vi spikade fast i köket…..även den runda spegeln inhandlade jag.

Oktober- November 2011 045 Nu har vi gjort klart ute inför våran kommande vinter.Växthuset är tömt på alla växter och de sista tomaterna är inne.

Oktober- November 2011 058 …Avslutar min lilla blogg med att visa överraskningen , som vi fick av Caroline och Mathias i går…vackra blommor i höstens färger.

3 kommentarer:

  1. Fina saker från IKEA, snart åker vi dit! Malin ville också följa med. Kram Carro.

    SvaraRadera
  2. Oj, vad fina saker! :) Och jag känner igen de två koppar.. tror jag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det stämmer Ekaterina ...de fina kopparna har jag fått av dig...kram!

    SvaraRadera