söndag 16 oktober 2011

Vackra den 16:e oktober….

Oktober- November 2011 064 Till middag lagade jag Kinagryta….om du vill ha recept ..så kontakta mig … eller lämna en kommentar..så ser jag..Eftersom solen gav mig extra mycket energi  , så gjorde jag även några mini pitzor , med fyllning av strimlad skinka , strimlad bacon , chorizo och vitlök + lite till så klart…Bra att ha till lunch eller till en liten förrätt !! Man tager det man har sa Kajsa Varg… Oktober- November 2011 063 Oktober- November 2011 061 Gubben min var på sin sedvanliga promenad och kom hem med en del barrväxter , som nu får ersätta sommarens vackra prakt… dessa granris satte jag under friggans fönster.. Oktober- November 2011 062 Enris kvistarna får pryda  mina amplar på våran sommarlunch altan…Oktober- November 2011 060 Oktober- November 2011 059…Avslutar med solnedgång….en ny dag i morgon med nya utmaningar…ha de du fina och goa…vi ses snart här återigen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar