lördag 28 november 2009

Advent hos mor och far...

God lördagmorgon alla bloggläsare...nu har jag varit till mina föräldrar och gjort advent hos dem båda...Vår son Roger följde med mig...roligt och bra att få lite extra hjälp...eftersom mor nu bor på äldreboende och far hemma så blev det att ordna advent på två ställen.
Vi hämtade hem mor, så hon sov hela två nätter hemma. Det var så mysigt att de två verkligen fick rå om varandra och även sova i samma säng......Resan hem till Pite gick bra även om vädret inte var det bästa och mörkret infann sig tidigt på dagen. Vi körde genom Haparanda , för att titta in på Ikea en sväng..Roger handlade lite myslampor och diverse annat smått och gott.

I dag ska jag börja med att göra advent här hemma..köket ska bli klart till i kväll...Rummet fixar jag troligtvis i morgon därför att jag vill ha en ny gardinstång, har inte hunnit inhandla den ...så det får bli i dag...och så har jag ett par gardiner som ska fållas upp.
I dag ser det ut att bli en solig och fin dag...Tack för det!!!men fortfarande inge snö på marken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar