tisdag 24 november 2009

Förberedelser....

Denna bild tog jag på Molly en vacker novemberdag...då jag och Tord var på en liten skogspromenad. Molly hittade en gammal trasig fotboll som hon tyckte om att springa och leka med...."morfar och mormor" glömmer ej dig lilla fina Molly....


Fick just min beställning ifrån Alpnaering..det är så praktiskt och bekvämt eftersom paketet körs hem....för mig känns det som en liten julafton varje gång jag öppnar paketet...kul.


I dag ska jag hinna göra mycket nytta har jag bestämt mig....först ska jag sno ihop en anis bulldeg..ska flotyrkoka anisbröd...mina föräldrar tycker så mycket om dem så de måste ju få några nybakade.....sedan uträtta lite ärenden på stan och förbereda mig inför resan till min mor och far.


....Lite sorg i våra hjärtan fick jag och min man , när vi fick veta att våran älskade och kloka lånehund Molly lämnat oss alla....visst visste vi att hon var sjuk men..."mormor och morfar" som vi kallades för henne vi sörjer....tankarna går till henne för hon var så go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar