onsdag 18 november 2009

Strosat i småstaden...

Vädret är grått och surt även i dag...med några plus grader..och kvällarna är svarta.... och vad gör man då??? Joooo!!!man tar bilen och åker ut....
...I dag har vi , min man och jag tagit oss en riktig stadsrunda...schoppat och ätit lunch ute i småstaden..riktigt mysigt....En till positiv upplevelse hittade jag denna gråa dag ... en bild över mig och mina små barnbarn...tycker den är för fin med lilla söta Wimer som kramar mina ben, när jag håller om hans nyfödda lillebror......alla små guldkorn blir till en tacka . Tack snälla söta att ni finns jag älskar er så mycket.....tankar från er mormor...

2 kommentarer:

  1. Kärleken syns....det är en jättefin bild....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är sååå stolt och glad...två fina små barnbarn..

    SvaraRadera