tisdag 10 november 2009

Nio dagar i Sundsvall....

...Några minus grader hela dagen...i dag har det också pudrat på med lite snö. Caroline går fortfarande i väntans tider. Vi har varit ut på stan en vända alla fyra bara en kort stund..Caroline är inte så pigg...orkar inte gå så länge. Annars är allt väl. Nu har jag varit här redan i nio hela dagar....
....Känner oro över mina föräldrar...mor har haft så ont i ansiktsnerven...hon har inte kunnat äta eller dricka ej heller ta sina mediciner...så hon har varit inlagd ett par dagar på sjukstugan i Övertorneå....Min far är också inlagd i Övertorneå ...han mår inte heller bra...jag har telefonkontakt med honom varje dag..men med mor går det inte eftersom hon inte vill tala pga.sin nervsmärta....Måste också nämna att jag är så tacksam över bla. en personal på Björkebygården där mor nu bor...hon heter Eija...är mycket gullig och lyhörd vad anbelangar mina föräldrar...vi har en mycket god kontakt...Tack Eija för att du finns.

2 kommentarer:

  1. Lilla mamma vad kul att du skriver på din blogg.....saknar dina inlägg.
    Så fort du kommer hem så ska vi åka till Hedenäset.....jag blir också så orolig för mormor....saknar dig.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Roligt Kicki om du och jag kunde åka till H-näset...och kanske sova över en natt...??...samt ev. besöka IKEA på hemvägen..vad tror du??kramar från mamma.

    SvaraRadera