fredag 20 november 2009

Ororsmoln...

Så gott som hela denna dag har jag gått och varit orolig över denna fläck som uppenbarat sig på min högra arm....man kan inte se på bilden , men den är mörk i mitten och sedan lite ljusare ....nästan som en sol..fast svartare i mitten...Jag önskar att jag har en sol på min arm...för jag vill skina för er alla mina vänner...nära och kära och jag kan inte nämna namn för då blir det en lång lista...älskar er verkligen alla....jag vet att många läser min blogg ca ;40-50 personer per dygn...men tyvärr inte skriver kommentarer...vore roligt om ni skrev ett eller två ord. Jag har ringt vårdcentralen i dag, men just nu fanns det tyvärr ingen tid på grund av svininfluensan som tar så mycket tid...... Jag förstår!!!!De måste prioriteras.. som hon sa på vårdcentralen. På måndag ska jag ringa till Dr Hassler i Luleå...jag vill kolla hudförädringen....Men än en gång så hoppas jag att pricken på armen är en sol till er alla bloggläsare..
Godnatt till er alla hoppas ni har haft en trevlig och god fredagkväll.....önskar er alla det bästa...
I morgon möter vi en ny och oskriven dag igen....bara du och jag kan fylla den med ett meningsfyllt innehåll..eller???

4 kommentarer:

  1. Jättebra mamma att du har beställt tid......och nu hoppas vi och ber och håller alla tummar för att det inte är nåt elakt du har där.....
    Älskar dig God Natt

    SvaraRadera
  2. Kan inte somna så jag skriver ett svar till dig kära lilla hälskade kicki...jag ska ringa till Dr Hassler på måndag....hoppas det är en sol till er alla...kram mamma....älskar dig..

    SvaraRadera
  3. Ursch vad otäckt, jag hoppas verkligen att det inte är någon fara! Bra att du tar tag i det på engång! Skickar massor med kramar och kärlek.

    SvaraRadera
  4. Tack kära Caroline...min oro har dämpats lite för jag känner inga ojämnheter på det mörka partiet...men jag ska kolla det hos en läkare iallafall...kramar och massor av kärlek till dig och din familj...kram mamma...

    SvaraRadera