lördag 28 november 2009

Påbörjad advent.....

I dag har jag putsat och fejat ....har påbörjat med adventsstädning, men jag är inte riktigt klar än, bara delvis, så Elsa får posera i rummet på puffen när jag fått upp lite juleljus och julgardiner.....Elsa är intresserad av tv:n...hon tycker nog att Robinson är bra....Hon tycker också om att vara i centrum....kolla på den andra bilden där hon tittar upp och visar hur vacker hon är..... Sätter in mer och bättre bilder när jag är helt klar....allt tar sin tid.....
I kväll är det lite kallare ute, ca. minus sju grader och en fin klar nästan fullmåne lyser på den mörka himlen och luften känns riktigt hög och skön.
Jag har varit till Jysk och köpt en ny gardinstång och en matta till rummet...kul att fortsätta med städning och adventspynt i morgon.
Vi har suttit och tittat på Robinson...jag tycker programmet är så där, men vill fortsätta och se hur utvecklingen blir..



En vit vacker Elsa på en vit fårskinnsfäll på en svart puff...med adventsstaken i fönstret.....mys, mys!!
Jag önskar er alla mina bloggisvänner och läsare en trevlig fortsättning på lördagkvällen ...Gå på julskyltning i morgon...om inte annat så träffar du och ser många andra två och fyrbenta vänner...och en massa frestelser...men håll hårt i plånboken...pengar växer ju inte i träd och inte kommer de från himlen heller...Eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar