tisdag 17 november 2009

Nu är jag hemma....







God afton alla bloggare och bloggläsare...nu är jag hemkommen från min två veckors resa ...Har varit lite allt i allo hemma hos våran yngsta dotter i Sundsvall...familjen har fått tillökning. På torsdag den 12 november föddes lillprinsen....så jag har fått äran att sköta om kronprinsen en tid och hjälpa till med lite matlagning..mm.mm. Medan jag har varit borta har min man målat taket i vardagsrummet..alla tak i vårat hus är i furu och har blivit lite mörka med åren, men nu är rumstaket vitt...det är riktigt fint och så blev hela rummet betydligt ljusare... .. ....

Det blev inte så mycket spring i äffärer denna gång...Carro mådde inte alls bra....men en vända till IKEA gjorde jag med Mathias och Wilmer....Jag köpte några nya kuddar till vardagsrummssoffan.....Höga röda amaryllisar ....en stor glasvas....och vit marmorkross....slösade också pengar på en till vit fårskinnsfäll som ska ligga på puffen i rummet....
På Clas Olsson hittade jag en fin lykta som ska stå på hallbordet.

2 kommentarer:

  1. Det känns skönt att du är hemma igen .......och ännu skönare skulle det va om Carros familj bodde här med....drömma får man väl????:0
    Kram..;)

    SvaraRadera
  2. Ja Kicki det är skönt att vara hemma ...även om jag nästan var som hemma hos Carros familj... man brukar ju säga borta bra men hemma bäst...det stämmer bra.Tiden gick allför fort i Sundsvall, nu saknar jag ju Wilmer redan han är så kärleksfull, klok, söt och "hjälpsam." Det vore roligt om de skulle bo närmare. Jag välkomnar dem att bli Pitebor...

    SvaraRadera