torsdag 19 november 2009

Lite nytt...


I natt vaknade jag av en hård rethosta..hade svårt för att andas...jag inhalerade och preparerade min astma så gott jag kunde...till slut kom John blund och jag sov till kl:10.30.....När jag vaknade kände jag mig så varm så jag tog tempen och hade ca:38 grader....Hela denna torsdag har jag tagit det lungt. En glädjenyhet är att min mor ringt mig i dag...hon verkade mycket piggare nu...skönt. Jag har inte talat med henne på länge pga. att hon haft så ont i ansiktsnerven och inte kunnat eller velat tala med någon. I går strosade vi min man och jag på stan i flera timmar....Jag köpte tre tunikor, som ni ser på bild...och så köpte jag lite barnkläder till lillprinsen och kronprinsen , som jag ska skicka med Ulf på söndag ....han åker till Sundsvall och hjälper dem med bla. barnpassning.....Mao så avlöser han mig...och vi får rå om hunden Elsa i hela två veckor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar